Mozgás nélkül nem tartós a fogyás!

927

Fogyni fogok-a legtöbben ezt a célt tűzik ki maguknak januárban, ám az esetek jelentős részében csak néhány hétig tart a kezdeti lelkesedés. A diéta mellett sokan elkezdenek sportolni. Az edzőtermek januárban tele vannak, de csak a legkitartóbbak mozognak hosszú távon is rendszeresen. Pedig már néhány hét alatt látványos eredményt lehet elérni megfelelő étrenddel és sporttal-vélik az edzők.

 

Minden órán sokan voltak szerda este Cegléd egyik legnépszerűbb edzőtermében. Az alakformáló edzésen éppúgy, mint a spinningen, vagy a legújabb edzéstípuson, a deepwork-on.

 

HORNYÁK DÓRA, edző, Fit 4 You: Mivel picit jógaóráról van szó, így a légzőgyakorlatok is megtalálhatóak benne. Ez segít abban, hogy kicsit ráhangolódjunk az órára. Fokozatosan fel van építve, hogy egyre keményebb és keményebb legyen és hassunk a szervezetünkre és hassunk a keringésünkre.

Sokfajta óra közül lehet választani a Kőrösi úti edzőteremben. Zsírégető, alakformáló vagy biciklis, azaz spinning órára éppúgy lehet járni, mint súlyzós edzésekre. A vendégek többsége nő, és jónéhányan vannak, akik motiváló erőként hatnak. Mint például Gabi, aki három gyermek után is fantasztikusan csinos.

 

SZILÁGYINÉ FARKAS GABRIELLA: Egy nőnek szerintem fontos, hogy a mindennapokban jól nézzen ki. Nem csak édesanyaként, feleségként, nőként helyt kell hogy álljunk. Azt tudom mondani mindenkinek, hogy nagyon nehéz a kezdés, de kitartónak kell lenni, mert van eredménye. Mert lehet hogy hulla vagyok, de hazamegyek és érzem hogy ma is tettem valamit az egészségemért.

 

Gabi két éve rendszeresen, heti 7-8 alkalommal jár az edzőterembe. Neki-a holtponton ellenére-van kellő ereje, kitartása. Ám ez sokakból hiányzik. Illetve január elején még megvan. A tapasztalat szerint ugyanis év elején többen váltanak bérletet. Az újévi fogadalmak közül ugyanis még mindig első helyen van a fogyás A kitartásban,motiválásban nagyon sokat segíthet az edző-mondta Hornyák Dóra.

 

HORNYÁK DÓRA, edző: Valakinél ez megmarad, és valaki hamar feladja. Ez attól függ, hogy az edző milyen. Az edző mennyire tudja magánál tartani az embert, mennyire tud vele lépést tartani, mennyire tud vele lépést tartani és ezt egy jó edző meg tudja csinálni.

 

A szervezetet fokozatosan kell hozzászoktatni a terheléshez, de fontos a megfelelő étkezés is-tette hozzá Hornyák Dóra. Fegyelmezett munkával a változásra nem kell sokat várni.

HORNYÁK DÓRA, edző: Már az első hónap után látszódik. Tehát ha heti háromszor jár valaki, ki van egészítve a megfelelő táplálkozással, kardio edzés, például biciklis óra, és egy alakformáló óra vegyítése történik, akkor ott már egy hónap múlva kell hogy látszódjon valami.

A Kőrösi úti edzőteremben egyénre szabott életmódtanácsadással is segítik a fogyni vágyókat. A megfelelő mozgásforma megtalálása nem könnyű, itt ebben is segítenek.