Az egészségügy aktuális kérdéseiről és az M4-es autóút építéséről tartott ma sajtótájékoztatót a Jobbik országgyűlési képviselője, frakcióvezetője, Volner János. A politikus úgy fogalmazott: el kell érni, hogy az egészségügyben olyan fejlesztések induljanak Cegléden, amelyek mind a kórházi, mind a háziorvosi ellátás színvonalát növelik. Ezért olyan megbeszélést kezdeményez, amelyen az egészségügyi államtitkárral egyeztetve keresnek megoldásokat és lehetőségeket.
Mint Magyarország más részen Cegléden is a körzeti orvosok túlnyomórészt idős emberek lettek, a fiatalok már nem nagyon vállalnak ilyen praxist és ráadásul általában is elmondható, hogy az egészségügyi ellátás színvonala nem éri el a kívánt mértéket, holott az emberek sok évtizeden keresztül nagyon sok adót befizettek a költségvetésbe és joggal remélhetik, hogy színvonalas egészségügyi ellátásban lesz részük – fogalmazott mai sajtótájékoztatóján Volner János.
VOLNER JÁNOS országgyűlési képviselő, frakcióvezető, Jobbik: „Cegléden is azt lehetett tapasztalni, hogy nem egyszer a betegeknek kell a gyógyszert, kötszert beszerezni a kórházi ellátásukhoz, mert egyszerűen az egészségügy költségvetése nem teszi lehetővé azt, hogy a kórházak ezt színvonalas eszközök, kötszerek formájában tudják részükre biztosítani és ezen a helyzeten változtatni kell. Ahhoz, hogy előrelépés lehessen ezen a téren, kezdeményezni fogok egy olyan megbeszélést, amikor az egészségügyi államtitkárral leülünk és egyeztetünk a Cegléd városát érintő kórházfejlesztésről illetve az egészségügyi ellátórendszer fejlesztéséről. beleértve kiemelten ebbe a háziorvosi rendszeren belüli fejlesztéseket is.”
De beszélt az M4-es autópályáról is. Arról, hogy annak megépítéséért is szeretnének sokat tenni, hiszen továbbra sem fogadják el, hogy csak gyorsforgalmi útként épüljön meg az M4-es.
VOLNER JÁNOS: „Nagyon fontosnak tartjuk, hogy rendes autópálya kapcsolata legyen Ceglédnek, mert nagyon sok befektető annak alapján dönt egy munkahelyteremtő beruházásról – ami természetesen nem csak az emberek foglalkoztatásával, hanem jelentős helyi adófizetéssel jár – hogy van-e az adott településnek autópályás kapcsolata vagy nincs. Ceglédet akkor hátrány fogja érni, ha a kormányzat eredeti terveiről eltérően nem lesz autópályás kapcsolata a városnak, csak gyorsforgalmi út vezet ide.”
Ugyanúgy el szeretnék érni ezt a cél, mint ahogy elérték, hogy ne az Alföld közepén, Szajol térségében kezdődjön az M4-es autópálya építése, hanem Cegléd és Budapest között, úgy ahogy azt egyébként a józan ész diktálja – fogalmazott Volner János.