Átmeneti ügyfélszolgálati rendet vezet be a Veolia Energia Magyarország Zrt.

772

Az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, valamint ügyfeleink és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében a Veolia Energia Magyarország Zrt. 2020. március 23-ától felfüggeszti ceglédi ügyfélszolgálatán a személyes ügyintézést.
Az ezt követő időszakban, a zavartalan szolgáltatásnyújtás érdekében, ügyfeleink részére továbbra is biztosítjuk telefonos és online ügyfélszolgálati elérhetőségeinket, illetve a 0-24 órás, díjtalanul hívható műszaki hibabejelentő vonalunkat, az ún. zöld számot (06 80 201 198).
A távhőszolgáltatás díjának kiegyenlítésére a csoportos átutalási megbízás, a banki átutalás, az online ügyfélszolgálati felületen a bankkártyás fizetés (vPOS), a készpénz átutalási megbízás (postai csekk) módozatok állnak rendelkezésre, a helyszíni POS terminálon történő bankkártyás fizetés és a készpénzes pénztári befizetés lehetősége szünetel.
További információk vállalatunk weboldalán, a – https://tavho.veolia.hu/ – címen érhetők el.
Társaságunk követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket és a hivatalos ajánlásokkal összhangban szükség esetén további intézkedéseket hoz. Az új típusú koronavírus okozta járvánnyal összefüggő további hatósági rendelkezésekre is ennek megfelelően, naprakészen fogunk reagálni, annak érdekében, hogy szolgáltatásunkat továbbra is a megszokott színvonalon és megbízhatósággal tudjuk biztosítani lakossági és közületi ügyfeleink részére egyaránt.

Veolia Energia Magyarország Zrt.